Get Adobe Flash player
Reklama 2
Ormondo
Reklama 4
LublinInspiruje
PL_portal

WYBORY

Działalność wirtualnego biura Dime Office rozpoczęła się w 2010 roku. Siedziba naszej firmy znajduje się na warszawskim Mokotowie przy ul. Domaniewskiej 47. Jest to dzielnica biznesowa, w której intensywnie i energicznie rozwija się coraz więcej firm, powstaje wiele biurowców wraz z nowymi miejscami pracy. Jest to dogodna lokalizacji dla przedsiębiorców.

Czytaj więcej...

Atrakcyjna nieruchomość pod Nałęczowem. Obiekt Plenerowo-wypoczynkowy w otulinie mikroklimatu nałęczowskiego - okolice Nałęczowa.


Lokalizacja - Stannica Sługocin 10 km od Nałeczowa, 110 km S17 z W-wy. Dobry dojazd (ślepa droga asfaltowa, zewnętrzne i wewnętrzne miejsca parkingowe, strefa umiarkowanej zabudowy, łącznie ponad 2 ha powierzchni, staw zarybiony ok. 40 ar ze źródłami podziemnymi, starodrzew i młodniki, nowy budynek/chata rybacka (podpiwniczony, drewniany, dwupoziomowy ok. 70 m.kw.pu). Działka ogrodzona, monitorowana, doprowadzone media, wydzielony teren pod gril i BRQ. Dogodne warunki urządzania imprez plenerowych, jak i wynajmu czasowego.  Możliwość powiększenia areału i rozbudowy (stadnina, ośrodek wędkarski).

 

Czytaj więcej...

Dzień bez wyborów to dzień stracony brzmi motto medialnych polityków.

Wbrew pozorom nie ma "posuchy" wyborczej. Obecnie w całej Polsce pod bacznym nadzorem Państwowej Komisji Wyborczej trwa przynajmniej kilka tzw. akcji wyborczych. Średnio każdej niedzieli w kraju odbywa się sześć wyborów lub referendów. Jedyne dni, kiedy nie odbywają się wybory, to 25 grudnia - w Boże Narodzenie - i Niedziela Wielkanocna.
Osoby odpowiednio zdeterminowane mają całkiem spore szanse zostania gminnym radnym w okregu jednomandatowym, a nawet wójtem lub burmistrzem. Można też zainicjować referendum tematyczne lub odwołanie Rady Gminy/Miasta/Powiatu i organu stanowiącego samorządu. Warto startowac bo mandat pozostanie nieobsadzony, jeśli żaden komitet wyborczy nie zgłosił swojego kandydata. Co najbardziej zadziwia laików w wyborach przedterminowych radnych, czasami zdaża się objęcie mandatu bez przeprowadzania głosowania lub bardziej zaawansowanym procesie w wyniku losowania.
Poniżej wykaz akcji wyborczych z odsyłaczem do strony Krajowego Biura Wyborczego:

 Terminarz_wyborow_do_organow_samorzadu_terytorialnego w_trakcie_kadencji_2014_-_2018

Dodatkowo pokazujemy najciekawsze naszym zdaniem "wyborcze perełki."

http://pkw.gov.pl/457_Wybory_i_referenda_w_toku_kadencji 

Czytaj więcej...

Tysięczne wybory w obecnej kadencji samorządów będą miały miejsce 23 lipca 2017. Tyle działań wyborczych w samorządach przeprowadziły Delegatury Krajowego Biura Wyborczego i Komisarze Wyborczy od początku obecnej kadencji samorządów, która rozpoczęła się w listopadzie 2014 roku.

Czytaj więcej...

375 milionów Europejczyków  wybierze Parlament w największych wielonarodowych wyborach na świecie. Polacy już po raz drugi.

Pierwsze powszechne wybory do Parlamentu Europejskiego odbyły się dokładnie 30 lat temu, w 1979 roku. Od tego czasu odbyło się pięć kolejnych wyborów do PE. Wcześniej, od 1958 do 1979 roku posłowie byli mianowani przez parlamenty narodowe państwczłonkowskich i sprawowali podwójny mandat. Frekwencja wyborcza w roku 2004 wyniosła 45,5%.

Czytaj więcej...

Początek roku to dla województw samorządowych kolejny okres usilnych prac nad realizacja uprzednio zaprogramowanych strategii, w tym promocyjnych. Nie inaczej działa woj. lubelskie, które ruszyło z telewizyjną kampanią wizerunkową. Wybrano banalnie i bez polotu oraz uwzględnienia zmian na rynkach elektronicznych - kampanię na antenie głównych telewizji. 45-sekundowy spot "Lubelskie – na chwilę lub na dłużej" pojawi się w tradycyjnym sezonie spadkowej oglądalności coś ponad dwa tysiące razy.

Kampania "Lubelskie – na chwilę lub na dłużej" jest częścią unijnego projektu "Marketing gospodarczy Województwa Lubelskiego" i konsekwentną ( jak dumnie podkreśla zamawiający) kontynuacją wcześniejszych przedsięwzięć wizerunkowych, w tym kampanii "Lubelskie – chwilo trwaj!", "Lubelskie – smakuj życie!" oraz "Wyłącz napięcie, włącz zasilanie". (O tej porzedniej akcji było faktycznie głośnio i łagodnie mówiąc "przaśnie i ucześnie" vide komentarze nie tylko w google...).

Czytaj więcej...

Lewitujący mężczyzna i kobieta (?) w ką­pieli, a do tego jeszcze golfista - tak ma się kojarzyć rodakom Lubelszczyzna. Ak­cja promująca nasz region rozpoczęła się 2 listopada. Zgodnie z postanowieniem urzędników Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie wszystkie wymienione powyżej postacie pojawiły się na bilbordach, mini-bordach, oraz na plakatach porozmiesz-czanych w pociągach.
Ruszamy z kampanią promocyjną regio­nu, który mimo swojego uroku, czystego po­wietrza oraz naprawdę wielu możliwości, jest niedoceniany jako miejsce dosko­nałe do poznania i wypoczynku. Tym bardziej, że poprzednie ak­cje promocyjne przyniosły wyraź­ny skutek – stwierdził autoryta­tywnie Pan Marszałek Wojewódz­twa, Krzysztof Grabczuk.
Wszystkie trzy reklamy spina hasło: „Wyłącz napięcie, włącz za­silanie”. Ten ze wszechmiar no­watorski pomysł kosztował, baga­tela, 860 tysięcy złotych. Choćby więc ze względu na te kwotę, wypada zatrzy­mać się nieco dłużej nad każdym z zamó­wionych przez Marszałka, dzieł.

Czytaj więcej...

  •  PATRONATY
    PATRONATY
  • Nie tylko z NBP
    Nie tylko z NBP
  • Z Parlamentu
    Z Parlamentu
  • AFISZ kultury
    AFISZ kultury
  • ZAPROSILI NAS
    ZAPROSILI NAS
  • Liderzy Gospodarki
    Liderzy Gospodarki