Get Adobe Flash player
Reklama 2
Ormondo
Reklama 4
LublinInspiruje
PL_portal

Początek roku to dla województw samorządowych kolejny okres usilnych prac nad realizacja uprzednio zaprogramowanych strategii, w tym promocyjnych. Nie inaczej działa woj. lubelskie, które ruszyło z telewizyjną kampanią wizerunkową. Wybrano banalnie i bez polotu oraz uwzględnienia zmian na rynkach elektronicznych - kampanię na antenie głównych telewizji. 45-sekundowy spot "Lubelskie – na chwilę lub na dłużej" pojawi się w tradycyjnym sezonie spadkowej oglądalności coś ponad dwa tysiące razy.

Kampania "Lubelskie – na chwilę lub na dłużej" jest częścią unijnego projektu "Marketing gospodarczy Województwa Lubelskiego" i konsekwentną ( jak dumnie podkreśla zamawiający) kontynuacją wcześniejszych przedsięwzięć wizerunkowych, w tym kampanii "Lubelskie – chwilo trwaj!", "Lubelskie – smakuj życie!" oraz "Wyłącz napięcie, włącz zasilanie". (O tej porzedniej akcji było faktycznie głośnio i łagodnie mówiąc "przaśnie i ucześnie" vide komentarze nie tylko w google...).

Według decydentów lokalnych i realizatorów ta kampania ma pokazać ludziom, że lubelskie to miejsce przyjazne, inspirujące do działania, ale także miejsce, gdzie warto zainwestować. Jak informują: Zależy nam na przyciągnięciu zarówno turystów, jak i biznesmenów, stąd określona (miszmaszowa ździebko) koncepcja spotu.

Opracowania scenariusza i realizacji materiału podjęła się warszawska agencja reklamowa San Markos, wyłoniona w ramach przetargu nieograniczonego. Koszt jej pracy to 350 tys. zł brutto. Ujęcia kręcone były m.in.: w Szkole Orląt w Dęblinie, szklarniach JMP Flowers w Stężycy, Zakładach Azotowych Puławy, Kazimierzu Dolnym, Zamościu, na Roztoczu, a także w Porcie Lotniczym Lublin oraz na Torze Lublin ( ten ostatni obiekt przewidziany jest do likwidacji i obecnie jest raczej wspomnieniem dawnych czasów).

Poza głównymi antenami, klip emitowany będzie również w kanałach tematycznych i stacjach partnerskich TVN-u, m.in.: TVN24, TVN Style, Animal Planet, Discovery Channel, MTV, National Geographic i ale kino+ (te ostatnie stacje w ubiegłym roku zrezygnowały z dotychczasowych biur reklamy i "weszły" pod skrzydła podmiotów grupy ITI).

Kampania została podzielona na dwie części. Realizacja pierwszej z nich potrwa do końca stycznia i będzie kosztować około 1,5 mln zł. Druga część kampanii rozpocznie się prawdopodobnie w lutym. Jak poinformowali organizatorzy wielką inowacją na skalę ponadlokalną lub przejawem wielkiej oryginalnosci z ich strony jest ... (cytata dosłowna z dokumentów) "wsparcie kampanii telewizyjnej przez tegoroczny promocyjny kalendarz, wydany przez urząd marszałkowski, inspirowany spotem TV".

Warto zapamietać, że Projekt "Marketing gospodarczy Województwa Lubelskiego" w 90 procentach współfinansowany jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.

  •  PATRONATY
    PATRONATY
  • Nie tylko z NBP
    Nie tylko z NBP
  • Z Parlamentu
    Z Parlamentu
  • AFISZ kultury
    AFISZ kultury
  • ZAPROSILI NAS
    ZAPROSILI NAS
  • Liderzy Gospodarki
    Liderzy Gospodarki