Get Adobe Flash player

Nie tylko firmy ale i samorządy powinny wręcz walczyć o swój pozytywny odbiór. Informacje docierające do społeczeństwa mają zdecy­dowany wpływ na kształtowanie wizerunku i identyfikowanie samego podmiotu (tj. firmy lub urzędu – instytucji) jak i jego produktów finalnych lub działań. 

Ważność kontaktów na linii podmiot a media ma odbicie w systematyce naukowej: odrębną dziedzinę w ramach Public Relations stanowi Media Relations (sztu­ka układania modelowych kontaktów z mediami).

Mając na uwadze powyższe oprócz możliwości korzysta­nia ze znajdujących się w naszym medialnym archiwum wybo­ru publikacji o Państwa działaniach, jesteśmy gotowi podjąć się prowadzenia obsługi kontaktów z mediami. 

W załączeniu oferty zawieramy także informacje o kom­pleksowych usługach Public Relations i Kancelarii Rzeczników Prasowych. Prosimy o nas pamiętać nie tylko podczas ewentual­nych sytuacji „kryzysowych" lecz także w trakcie bieżącej dzia­łalności Zawsze bowiem służymy pomocą tym którzy jej po­trzebują.

Zakres podstawowy obejmuje: opracowanie strategii kon­taktów medialnych, tworzenie pożądanego klimatu w mediach, 2 spotkania prasowe lub press-kity miesięcznie, opracowanie szablonów prasowych, gorąca linia (obowiązuje opłata ryczał­towa oraz zwrot kosztów-refaktura). Opcja wywoływanie za­interesowania mediów wskazanymi tematami i niekonwencjo­nalne formy inspiracji, docieranie do właściwych ludzi we wła­ściwym czasie we właściwym miejscu oraz pogotowie sytuacji kryzysowych i bhp/ppoz (bezpieczne gaszenie pożogi medial­nej) ryczałt m-c lub za dzieło.


Kancelaria Public Relations i Rzeczników Prasowych
Warszawa, ul. Swietokrzyska 33/P126    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  •  PATRONATY
    PATRONATY
  • Nie tylko z NBP
    Nie tylko z NBP
  • Z Parlamentu
    Z Parlamentu
  • AFISZ kultury
    AFISZ kultury
  • ZAPROSILI NAS
    ZAPROSILI NAS
  • Liderzy Gospodarki
    Liderzy Gospodarki