Nie tylko firmy ale i samorządy powinny wręcz walczyć o swój pozytywny odbiór. Informacje docierające do społeczeństwa mają zdecydowany wpływ na kształtowanie wizerunku i identyfikowanie samego podmiotu (tj. firmy lub urzędu – instytucji) jak i jego produktów finalnych lub działań.
Ważność kontaktów na linii podmiot a media ma odbicie w systematyce naukowej: odrębną dziedzinę w ramach Public Relations stanowi Media Relations (sztuka układania modelowych kontaktów z mediami).
Mając na uwadze powyższe oprócz możliwości korzystania ze znajdujących się w naszym medialnym archiwum wyboru publikacji o Państwa działaniach, jesteśmy gotowi podjąć się prowadzenia obsługi kontaktów z mediami.
W załączeniu oferty zawieramy także informacje o kompleksowych usługach Public Relations i Kancelarii Rzeczników Prasowych. Prosimy o nas pamiętać nie tylko podczas ewentualnych sytuacji „kryzysowych" lecz także w trakcie bieżącej działalności Zawsze bowiem służymy pomocą tym którzy jej potrzebują.
Zakres podstawowy obejmuje: opracowanie strategii kontaktów medialnych, tworzenie pożądanego klimatu w mediach, 2 spotkania prasowe lub press-kity miesięcznie, opracowanie szablonów prasowych, gorąca linia (obowiązuje opłata ryczałtowa oraz zwrot kosztów-refaktura). Opcja wywoływanie zainteresowania mediów wskazanymi tematami i niekonwencjonalne formy inspiracji, docieranie do właściwych ludzi we właściwym czasie we właściwym miejscu oraz pogotowie sytuacji kryzysowych i bhp/ppoz (bezpieczne gaszenie pożogi medialnej) ryczałt m-c lub za dzieło.
Kancelaria Public Relations i Rzeczników Prasowych
Warszawa, ul. Swietokrzyska 33/P126 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.