Get Adobe Flash player
Reklama 2
Ormondo
Reklama 4
LublinInspiruje
PL_portal

PROJEKTY

Specjalna publikacja dedykowana do firm i instytucji, które obchodzą okrągłe lub „półokrągłe" jubileusze, mająca ukazać ich rolę w tworzeniu społeczno-gospodarczego wizerunku regionu, ich umiejętność funkcjonowania w zmiennych warunkach, zaprezentowanie historii i postaci związanych z podmiotem, itd.

Czytaj więcej...

Pracownicy 50+ cennym kapitałem firmy?
Mniej wydajny, mało elastyczny czy mający trudności z opanowywaniem nowych technologii – to tylko niektóre ze stereotypów krążących na temat pracowników powyżej 50 roku życia.
Postrzeganie tej grupy w taki sposób, szczególnie przez pracodawców, skutkuje problemami nie tylko ze znalezieniem ale i utrzymaniem pracy przez te osoby. Niesie to za sobą wiele zagrożeń ekonomicznych i społecznych. Mamy już bowiem nie tylko najniższy spośród krajów Unii Europejskiej wskaźnik aktywności zawodowej osób 50+, ale i najniższy średni wiek przechodzenia na emeryturę. Polskie społeczeństwo starzeje się co może stworzyć w niedalekiej perspektywie sytuację, w której osoby pracujące będą mniejszością utrzymującą jednocześnie niepracującą większość. To z kolei będzie miało negatywny wpływ nie tylko na gospodarkę czy system ubezpieczeń społecznych ale i na całe społeczeństwo.

Czytaj więcej...

I ty możesz być perfekcyjna:
Szkolenie „Profesjonalna Pomoc Domowa"

Od pomocy domowej wymaga się obecnie znacznie więcej niż banalnego warzenia strawy. Dziś liczy się znajomość internetu, języków obcych, zasad dobierania diety, stylizacji wnętrz.
Z badań CBOS w 2001 roku wynika, że 7% z 13 mln gospodarstw domowych korzystało z pomocy domowej, daje to liczbę 925 tys. Te liczby stale rosną. Coraz więcej osób decyduje się na zatrudnienie pomocy domowej. Na chętne czeka praca nie tylko w Polsce, ale i na otwartym europejskim rynku pracy.
Na decyzję o zatrudnieniu pomocy domowej wpływa wykształcenie, zawód oraz fakt zamieszkiwania w mieście.

Czytaj więcej...

Monitor Pracy, Zdrowia i Polityki Społecznej

GRUPA DOCELOWA:
a. adm. pracy publiczna i komercyjna wraz z organizacjami społecznymi i podmiotami gospodarczymi;
b. sektor zabezpieczenia społecznego publiczny i komercyjny na poziomie wojewódzkim, powiatowym i gminnym wraz z jednostkami zależnymi.
c. sektor obsługi niepełnosprawnych i wykluczonych (w tym środowiska pozarządowe, naukowe i PFRON)
d. szpitale i wybrane podmioty ochrony zdrowia.
FORMUŁA i CEL:
informacyjny i integracyjny miesięcznik fachowy jako platforma wymiany poglądów liderów i praktyków oraz transferu dobrych praktyk jednostek.

Czytaj więcej...

Magazyn „Panorama” to tytuł o tematyce gospodarczej i społecznej. Czytelnicy to przede wszystkim przedsiębiorcy, menedżerowie i samorządowcy. Jest to doskonała grupa docelowa kampanii promujących towary i usługi o wysokim standardzie. Reklamodawcom rekomendujemy formy ukierunkowane na wizerunek firmy lub instytucji. Polecamy nasz magazyn jako patrona medialnego oraz realizatora  projektów szkoleniowych i promocyjnych. Magazyn Panorama stanowi doskonałą platformę prezentacji oferty kierowanej do sektora gospodarczego i samorządowego. Czytają nas zarówno mężczyźni, jak i kobiety. 60% czytelników to osoby w wieku o najwyższym potencjale twórczym i nabywczym (25-54 lata). Ponad połowa posiada dyplom  wyższej uczelni. Czytelnicy to ludzie, którzy osiągnęli sukces zawodowy (przedsiębiorcy, menedżerowie i samorządowcy).

Czytaj więcej...

  •  PATRONATY
    PATRONATY
  • Nie tylko z NBP
    Nie tylko z NBP
  • Z Parlamentu
    Z Parlamentu
  • AFISZ kultury
    AFISZ kultury
  • ZAPROSILI NAS
    ZAPROSILI NAS
  • Liderzy Gospodarki
    Liderzy Gospodarki