Get Adobe Flash player

Inni

Lewitujący mężczyzna i kobieta (?) w ką­pieli,
a do tego jeszcze golfista - tak ma się kojarzyć rodakom Lubelszczyzna. Ak­cja promująca nasz
region rozpoczęła się 2 listopada. Zgodnie z postanowieniem urzędników Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie wszystkie wymienione powyżej postacie pojawiły się na bilbordach, mini-bordach, oraz na plakatach porozmiesz-czanych w pociągach.
Ruszamy z kampanią promocyjną regio­nu, który mimo swojego uroku, czystego po­wietrza oraz naprawdę wielu możliwości, jest niedoceniany jako miejsce dosko­nałe do poznania i wypoczynku. Tym bardziej, że poprzednie ak­cje promocyjne przyniosły wyraź­ny skutek – stwierdził autoryta­tywnie Pan Marszałek Wojewódz­twa, Krzysztof Grabczuk.
Wszystkie trzy reklamy spina hasło: „Wyłącz napięcie, włącz za­silanie”. Ten ze wszechmiar no­watorski pomysł kosztował, baga­tela, 860 tysięcy złotych. Choćby więc ze względu na te kwotę, wypada zatrzy­mać się nieco dłużej nad każdym z zamó­wionych przez Marszałka, dzieł.

Czytaj więcej...

  •  PATRONATY
    PATRONATY
  • Nie tylko z NBP
    Nie tylko z NBP
  • Z Parlamentu
    Z Parlamentu
  • AFISZ kultury
    AFISZ kultury
  • ZAPROSILI NAS
    ZAPROSILI NAS
  • Liderzy Gospodarki
    Liderzy Gospodarki