Inni
Lewitujący mężczyzna i kobieta (?) w kąpieli,
a do tego jeszcze golfista - tak ma się kojarzyć rodakom Lubelszczyzna. Akcja promująca nasz
region rozpoczęła się 2 listopada. Zgodnie z postanowieniem urzędników Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie wszystkie wymienione powyżej postacie pojawiły się na bilbordach, mini-bordach, oraz na plakatach porozmiesz-czanych w pociągach.
Ruszamy z kampanią promocyjną regionu, który mimo swojego uroku, czystego powietrza oraz naprawdę wielu możliwości, jest niedoceniany jako miejsce doskonałe do poznania i wypoczynku. Tym bardziej, że poprzednie akcje promocyjne przyniosły wyraźny skutek – stwierdził autorytatywnie Pan Marszałek Województwa, Krzysztof Grabczuk.
Wszystkie trzy reklamy spina hasło: „Wyłącz napięcie, włącz zasilanie”. Ten ze wszechmiar nowatorski pomysł kosztował, bagatela, 860 tysięcy złotych. Choćby więc ze względu na te kwotę, wypada zatrzymać się nieco dłużej nad każdym z zamówionych przez Marszałka, dzieł.